Llibru de Mormón - Palabres de Mormón

From Wikisource
Jump to navigation Jump to search
Les Palabres de Mormón (Llibru de Mormón)
by Joseph Smith Jr.

Mormón compendia les planchas mayores de Nefi—Asitiar les planchas menores junto con les otru planchas—El rei Benjamín establez la paz na tierra. Aproximadamente 385 d.C.

1 Y Ahora bien, yo, Mormón, tando a punto de apurrir en mano de mío fíu Moroni los anales que tuvi faciendo, he aquí que presenciar casi tola destrucción de mío pueblu, los nefitas.

2 Y ye después de munchos sieglos de la venido de Cristo, cuando apurro estos anales en mano de mío fíu; y suponer qu'él presenciar la completu destrucción de los de mío pueblu. Pero Dios conceda qu'él -y sobrevivir, con cuenta de que escriba daqué concerniente a ellos, y un poco concerniente a Cristo, por que seique dalgún día pueda beneficialos.

3 Y agora falo daqué referente a lo que escribí; porque dempués qu'hubi fechu un compendio de les planchas de Nefi, hasta'l reináu d'esti rei Benjamín, del cual faló Amalekí, buscar ente los anales que ser apurríos en mío mano, y atopé estes planchas que contener esta curtiu narración de los profetas, dende Jacob hasta'l reináu d'esti rei Benjamín, y tamién asgaya de les palabres de Nefi.

4 Y complacer coles coses que se topen escrites nestes planchas, a causa de les profecías de la venido de Cristo, y sabiendo mío padres qu'asgaya d'elles cumplir —sí, y yo tamién sé que se cumplir cuantu coses hanse profetizar concerniente a nós hasta'l día de güei, y cuantu estender más allá d'esti día ciertamente cumplir—,

5 escoyí, por tanto, estes coses pa concluir mío relatu sobro'lles, y tomaré de les planchas de Nefi esti restu de mío rexistro; y non puedo escribir nin la centésimo parte de les coses de mío pueblu.

6 Mas he aquí, tomaré estes planchas que contener estes profecías y revelaciones, y pondréles col restu de mío anales, porque me son precioso, y sé que serán precioso pa mío hermanos.

7 Y faigo esto pa un sabio envís; pos asina se me xuxuriar, de acuerdo con les impresiones del Espíritu del Señor que ta en mi. Y ahora bien, non sé toles coses; mas el Señor sabe toles coses que han d'asoceder; por tanto, él obra en mi por que yo proceder conforme a suyo voluntá.

8 Y mío oración a Dios ye concerniente a mío hermanos, qu'ellos volver una vegada más a la conocencia de Dios, sí, la redención de Cristo, por que de nuevo seyan un pueblu deleitable.

9 Y agora yo, Mormón, proceder a concluir mío anales, los cual tomo de les planchas de Nefi; y faígolo según el saber y l'entendimientu que Divos diome.

10 Por lo que, soceder que dempués que Amalekí hubo apurríu estes planchas en mano del rei Benjamín, ésti tomóles y púnxoles coles otru planchas que contener anales que los reis tresmitir de xeneración en xeneración, hasta los día del rei Benjamín.

11 Y fueron tresmitíes de xeneración en xeneración, dende'l rei Benjamín hasta que llegaron a mío mano. Y yo, Mormón, ruego a Dios que seyan preservar dende güei en adelante. Y sé que serán preservar, porque sobro'lles tán escrites grandes coses, poles cual mío pueblu y suyo hermanos serán xulgaos nel grande y postrer día, según la palabra de Dios que ta escrita.

12 Y ahora bien, en cuanto a esti rei Benjamín, él tuvo dalgunes guerres ente suyo propiu pueblu.

13 Y asocedió tamién que los exércitos de los lamanitas amiyaron de la tierra de Nefi pa engarrar contra suyo pueblu. Mas he aquí, el rei Benjamín axuntar a suyo exércitos y fízo-yos frente; y lluchó cola fuerza de suyo propiu brazu, cola espada de Labán.

14 Y cola fuerza del Señor pugnar contra suyo enemigos, hasta que hubieron matáu a munchos mil de los lamanitas. Y asocedió que contender contra los lamanitas hasta que los echaron fora de les tierra de suyo heriedu.

15 Y asocedió que después de haber falsu Cristos, y de ser cerrar suyo boques, y ellos castigaos según suyo crimen;

16 y después de haber falsu profetas y falsu predicadores y maestros ente el pueblu, y después de ser castigaos toos este según suyo crimen; y después de haber muncha contención y munches deserción a los lamanitas, he aquí, asocedió que'l rei Benjamín, cola ayuda de los santos profetas que hubiera ente suyo pueblu

17 —pos he aquí, el rei Benjamín yera un home santu y reinaba sobro suyo pueblu con xustcia; y hubiera munchos santu homes nel país, y declaraben la palabra de Dios con poder y con autoridá; y ejercer muncha severidad a causa de la obstinación del pueblu—

18 as, cola ayuda d'éstos, trabayar con toles fuerces de suyo cuerpu y les facultaes de suyo alma enteru, y lo mesmu los profetas, el rei Benjamín nuevamente estableció la paz nel país.