Llibru de Mormón - Palabres de Mormón
Mormón compendia les planchas mayores de Nefi—Asitiar les planchas menores junto con les otru planchas—El rei Benjamín establez la paz na tierra. Aproximadamente 385 d.C.
1 Y Ahora bien, yo, Mormón, tando a punto de apurrir en mano de mío fíu Moroni los anales que tuvi faciendo, he aquí que presenciar casi tola destrucción de mío pueblu, los nefitas.
2 Y ye después de munchos sieglos de la venido de Cristo, cuando apurro estos anales en mano de mío fíu; y suponer qu'él presenciar la completu destrucción de los de mío pueblu. Pero Dios conceda qu'él -y sobrevivir, con cuenta de que escriba daqué concerniente a ellos, y un poco concerniente a Cristo, por que seique dalgún día pueda beneficialos.
3 Y agora falo daqué referente a lo que escribí; porque dempués qu'hubi fechu un compendio de les planchas de Nefi, hasta'l reináu d'esti rei Benjamín, del cual faló Amalekí, buscar ente los anales que ser apurríos en mío mano, y atopé estes planchas que contener esta curtiu narración de los profetas, dende Jacob hasta'l reináu d'esti rei Benjamín, y tamién asgaya de les palabres de Nefi.
4 Y complacer coles coses que se topen escrites nestes planchas, a causa de les profecías de la venido de Cristo, y sabiendo mío padres qu'asgaya d'elles cumplir —sí, y yo tamién sé que se cumplir cuantu coses hanse profetizar concerniente a nós hasta'l día de güei, y cuantu estender más allá d'esti día ciertamente cumplir—,
5 escoyí, por tanto, estes coses pa concluir mío relatu sobro'lles, y tomaré de les planchas de Nefi esti restu de mío rexistro; y non puedo escribir nin la centésimo parte de les coses de mío pueblu.
6 Mas he aquí, tomaré estes planchas que contener estes profecías y revelaciones, y pondréles col restu de mío anales, porque me son precioso, y sé que serán precioso pa mío hermanos.
7 Y faigo esto pa un sabio envís; pos asina se me xuxuriar, de acuerdo con les impresiones del Espíritu del Señor que ta en mi. Y ahora bien, non sé toles coses; mas el Señor sabe toles coses que han d'asoceder; por tanto, él obra en mi por que yo proceder conforme a suyo voluntá.
8 Y mío oración a Dios ye concerniente a mío hermanos, qu'ellos volver una vegada más a la conocencia de Dios, sí, la redención de Cristo, por que de nuevo seyan un pueblu deleitable.
9 Y agora yo, Mormón, proceder a concluir mío anales, los cual tomo de les planchas de Nefi; y faígolo según el saber y l'entendimientu que Divos diome.
10 Por lo que, soceder que dempués que Amalekí hubo apurríu estes planchas en mano del rei Benjamín, ésti tomóles y púnxoles coles otru planchas que contener anales que los reis tresmitir de xeneración en xeneración, hasta los día del rei Benjamín.
11 Y fueron tresmitíes de xeneración en xeneración, dende'l rei Benjamín hasta que llegaron a mío mano. Y yo, Mormón, ruego a Dios que seyan preservar dende güei en adelante. Y sé que serán preservar, porque sobro'lles tán escrites grandes coses, poles cual mío pueblu y suyo hermanos serán xulgaos nel grande y postrer día, según la palabra de Dios que ta escrita.
12 Y ahora bien, en cuanto a esti rei Benjamín, él tuvo dalgunes guerres ente suyo propiu pueblu.
13 Y asocedió tamién que los exércitos de los lamanitas amiyaron de la tierra de Nefi pa engarrar contra suyo pueblu. Mas he aquí, el rei Benjamín axuntar a suyo exércitos y fízo-yos frente; y lluchó cola fuerza de suyo propiu brazu, cola espada de Labán.
14 Y cola fuerza del Señor pugnar contra suyo enemigos, hasta que hubieron matáu a munchos mil de los lamanitas. Y asocedió que contender contra los lamanitas hasta que los echaron fora de les tierra de suyo heriedu.
15 Y asocedió que después de haber falsu Cristos, y de ser cerrar suyo boques, y ellos castigaos según suyo crimen;
16 y después de haber falsu profetas y falsu predicadores y maestros ente el pueblu, y después de ser castigaos toos este según suyo crimen; y después de haber muncha contención y munches deserción a los lamanitas, he aquí, asocedió que'l rei Benjamín, cola ayuda de los santos profetas que hubiera ente suyo pueblu
17 —pos he aquí, el rei Benjamín yera un home santu y reinaba sobro suyo pueblu con xustcia; y hubiera munchos santu homes nel país, y declaraben la palabra de Dios con poder y con autoridá; y ejercer muncha severidad a causa de la obstinación del pueblu—
18 as, cola ayuda d'éstos, trabayar con toles fuerces de suyo cuerpu y les facultaes de suyo alma enteru, y lo mesmu los profetas, el rei Benjamín nuevamente estableció la paz nel país.