Llibru de Mormón - Llibru de Xarom

From Wikisource
Jump to navigation Jump to search
Llibru de Xarom (Llibru de Mormón)
by Joseph Smith Jr.

Los nefitas guardar la llei de Moisés, miren alantre escontra la venido de Cristo y prosperar na tierra—Munchos profetas trabayar con dilixencia pa caltener al pueblu nel camín de la verdá. Aproximadamente 399—361 a.C.

1 Ahora bien, he aquí, yo, Jarom, escribo ún poques palabres de acuerdo con el mandatu de mío padre, Enós, por que seya preservar nuesa/nuestra genealogía.

2 Y como estes planchas son pequeñu, y una y bones estes coses escríbense col envís de beneficiar a el nuesu hermanos los lamanitas, ye precisu, pos, que escriba un poco; pero non escribiré lo de mío profecías nin de mío revelaciones. Pos, qué más podría yo escribir de lo que mío padres escribieron? Acasu non revelar ellos el plan de salvación? Dígovos que sí; y este bastar.

3 He aquí, convien que se faiga enforma ente esti pueblu, a causa de la durez de suyo corazones, y la sordera de suyo oyíos, y la ceguedad de suyo mentes, y la durez de suyo cervices; sicasí, Dios ye misericordioso en sumu grau con ellos, y hasta agora non los barrer de la superficie de la tierra.

4 Y hay asgaya ente nós que reciben munches revelaciones, porque non tou son obstinados. Y tolos que non son de duru cerviz, y tienen fe, gocien de comunión col Santu Espíritu, el cual manifiéstase a los fíos de los homes según suyo fe.

5 Y ahora bien, he aquí, pasar ya doscientos años, y el pueblu de Nefi fízose fuerte nel país. Esforciábense por guardar la llei de Moisés y santificar el día de reposu ante'l Señor. Y non profanar nin tampoco blasfemaban; y les lleis del país yeren sumamente estrictu.

6 Y taben esparcidos sobro gran parte de la superficie de la tierra, y los lamanitas tamién. Y éstos yeren mucho más numeroso que los nefitas, y se deleitaban nel asesinato y bebíen el sangre d'animales.

7 Y asocedió que munches vegaaes vinieron a la batalla contra nós, los nefitas. Pero'l nuesu reis y dirixentes yeren grandes homes na fe del Señor; y enseñaron a la xente les víes del Señor; por lo tanto, aguantar a los lamanitas y llanzar d'el nuesu tierra, y empezamos a fortificar el nuesu ciudaes, y los sitios d'el nuesu heriedu, cualesquiera que fueran.

8 Y multiplicámonos en sumu grau, y estender sobro la superficie de la tierra, y llegamos a ser sumamente ricu n'oru, y en plata y en coses precioso, y en fines obres de madera, n'edificios, y en mecanismo, y tamién en fierro y cobre, y en bronce y aceru, ellaborando tou xéneru de ferramientes de varios clases pa cultivar la tierra, y armes de guerra, sí, la flecha puntiaguda, y la aljaba, y el dardu, y la jabalina y tou preparativo pa la guerra.

9 Y tando asina preparado pa facer frente a los lamanitas, éstos non prevalecer contra nós, sino que se cumplir la palabra que'l Señor faló a el nuesu padres, diciendo: Según guardar mío mandamientos, prosperar na tierra. 10 Y soceder que los profetas del Señor amonestaron al pueblu de Nefi, según la palabra de Dios, que si'llos non guardar los mandamientos, sino que caer en transgresión, seríen destruir de sobro la cara de la tierra.

11 Por tanto, los profetas y los sacerdotes y los maestros trabayar diligentemente, exhortar con toa longanimidad al pueblu a la dilixencia, enseñando la llei de Moisés y l'oxetu pal cual foi dada, persuadir a mirar alantre escontra'l Mesías y a creyer en suyo venido como si ya se verificar. Y foi d'esta manera como -y enseñaron.

12 Y asocedió que por obrar asina, evitaron que los del pueblu fueran destruir de sobro la cara de la tierra; pos compungieron suyo corazones cola palabra, exhortar sin cesar a que se penaran.

13 Y soceder que transcurrir doscientos trenta y ocho años en guerres y guerres y disensión, durante gran parte del tiempu.

14 Y yo, Jarom, non escribo más, porque les planchas son pequeñu. Pero he aquí, hermanos miu, fradéis recurrir a les otru planchas de Nefi, pos he aquí, sobro'lles ta grabada la hestoria d'el nuesu guerres, según los escritos de los reis, o lo qu'ellos ficieron escribir.

15 Y apurro estes planchas en mano de mío fíu Omni, por que se lleven según los mandamientos de mío padres.